onsdag 20. februar 2013

Marikken kjoler

Bestillingen jeg nevnte i sist innlegg 
er nå ferdig. 
Her er resulatet!! 


Jeg likte så godt den olivengrønne underkjolen
nydelig farge.. passer liksom til alle årstider. 
Denne kjolen er i str 86/92. 
Har faktisk en slik kjole og underkjole 
liggende ferdig, dersom noen skulle 
ønske akkurat lik og samme størrelse! 
Første mann til mølla...


Ellers blir den solgt på barnebruktmarkedet på Randaberg
som jeg skal selge klær på den 2 mars
Jeg var på markedet i høst,
og det var MASSE barneklær,
så jeg anbefaler alle som bor i området 
om å ta turen innom! 

Jeg skal sjekke ut mer info,
så jeg kan legge ut her på bloggen! 

Ha en fin onsdags kveld! 

8 kommentarer:

  1. FANTASTISK FIN!
    Den ble bedre enn jeg hadde håpet på! Herlighet så fin tutta mi blir i disse kjolene!!
    Kommer til å anbefale deg til alle jeg kommer over!
    Igjen tusen takk! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fantastisk!! :) For ein tilbakemelding!! TUSEN takk!! :) Håper kjolen svarer til det du ønsker ;)

      Slett
  2. Utrolig søte kjoler! Fine snitt på begge to og veldig fine sammen!!

    SvarSlett
  3. Utrolig fin kjole. Hadde jeg bare hatt ei jente:-p
    DU ER GOD!
    Karianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Karianne ;) kan jo var det er ei lita jente i magen din?? :)

      Slett
  4. Jeg MÅPER, detter er aldeles nydelig!! Du er så flink, og en stor inspirasjon!

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh... Takk!!! :) eg blir rørt!

      Slett

Andre blogger