fredag 30. november 2012

Gammelt blir nytt!

De siste dagene/kveldene har jeg malt en del småmøbler som jeg har skaffet meg 
på både finn.no og bruktmarked :) 
Jeg synes det er så kjekt å gjøre gamle ting om til "nye"...
Vi har lenge vært på jakt etter tripp trapp til minstejenta, 
og det fant jeg her en lørdag, 
da jeg skulle selge klær på "bytteklærdagen"

Vi har så mye rosa her hjemme i huset, 
at min mann sa jeg ikke kunne male stolen rosa
(vi tenkte at da ville det sikkert bli krangel om den rosa likevel) 
så stolen ble blå - gustaviansk blå :) 
Vi er veldig fornøyde, og ikke minst Lina er storfornøyd :) 






 På finn.no fant jeg en skyveseng for en stund siden 
som jeg endelig er blitt ferdig med å male:) 
Denne sengen ble også Lina's. 

Før:

Etter:

Den ble kjempe søt,
Lina skrattlo da hun forstod at det var hun 
som skulle få senga! - kjempekoselig. 
Hun sover heldigvis fint i den,
uten noe tull - enda :P 

Slenger med et bilde av Lina's rom 

9 kommentarer:

  1. Ååå så koselig;) Kjempe fin farge.
    Det ble veldig stilig og annerledes!;)
    Senga ble nusselig!;)
    Kjempe fint rom. Her tenkes det også hvordan snuppå her ska ha det på rommet når vi snart flytter.. Kjekt med inspirasjon da..
    Hva har du for eks i det lille koselige skapet. Ser du har 2 skap på rommet. Ble litt nyskjerrig!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Så kjekt du likte det! Spennede med innflytning og innredning av rom ;) jeg føler jeg begynner å komme litt på plass nå, og vi har bodd her siden juni ;P hehe! Ting tar tid! :) men det er så kjekt!

      Slett
    2. I skapet har jeg hengende alle kjolene til Lina, tok et bilde i dag, som jeg kan legge til bloggen en dag ;) I resten av skapet er det litt oppbevaringsbokser til leker ol.. :) det andre skapet (billy) har jeg resten av klærne.. :)

      Slett
  2. Søte møbler i fine farger :) Gøy å se gammelt bli forvandlet til en helt "ny" møbel! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ;) flere møbler kommer ;)

      Slett
  3. så fine møblene blei! Likte spesielt godt stolen, herlige farge!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ;) likte godt den fargen jeg også!

      Slett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Så fint det ble =) Den senga ser ut som den er helt lik en vi har pusset opp til Oliver, som vi selv har hatt som små. =)

    SvarSlett

Andre blogger